Найсвіжіше:
• Громада на Тернопільщині оприлюднила 16 міст-побратимів • Примкнув до рою найкрасивіших ангелів: на Донеччині загинув військовослужбовець з Тернопільщини • Стали відомі результати матчів ігрового дня чемпіонату Тернопільської області з футболу • Тендер на ремонт дороги через Тернопільщину на 2,4 мільярда – суд поставив крапку у резонансній справі • У Тернополі виявляти автомобіль, який перебував у розшуку • На Тернопільщині презентували інтернет-платформу для переселенців • Переможець Зимової першості Тернопільщини з футболу продовжує переможну ходу • У Тернополі неповнолітній водій мотоцикла отримав травми та був госпіталізований • Сьогодні на Тернопільщині розпочинаються головні футбольні змагання року • У Тернопільській області відмінено 14 сумнівних тендерних закупівель на понад 239 мільйонів • Збаразький «Галич» у футбольному сезоні-2024: з екс-захисником тернопільської «Ниви» та золотою молоддю • Ухилянтів почали розшукувати через їхні мобільні телефони • У лікарні після важкого поранення помер військовослужбовець з Тернопільщини • На Донеччині загинув розвідник з Тернопільщини • У центрі Тернополя тимчасово не буде газу – відома причина • У Тернополі на Великодні свята частіше курсуватиме громадський транспорт до кладовищ  • Ще один воїн з Тернопільщини поповнив Небесне царство: останній бій прийняв на Донеччині • Купуючи автомобіль, житель Тернопільщини втратив понад 200 тисяч гривень • Тернополян запрошують на зустріч з командиром роти «Гонор» батальйону «Вовки Да Вінчі»  • У Тернополі сім’ї постраждалих від війни можуть отримати до 100 тисяч гривень на власний бізнес • У Тернополі відбулася зустріч з родинами загиблих та безвісти зниклих бійців бригади «Лють» (+відео) • Від отриманих поранень у бою загинув військовослужбовець з Тернопільщини • Відбулося жеребкування календаря першої ліги чемпіонату Тернопільської області з футболу • Тернополянин намагався незаконно відправити за кордон поштою камені з відбитками істот, яким понад 400 млн років • Калькулятор авто зі США: як прорахувати авто
rss

Митрополита ПЦУ з Тернопільщини пограбували під час паломництва у Греції

Опубліковано: 17 Червня 2023р. о 20:00

Як грецькі, так і українські ЗМІ облетіла звістка про пограбування керуючого Тернопільською єпархією ПЦУ митрополита Нестора (Писика) у місті Салоніки в Греції. Митрополит розповів у соцмережі деталі неприємного інциденту, щоб спростувати домисли, які почали ширити на різних ресурсах.

“Ввечері 14 червня, після відвідання святинь м. Салоніки, наш автобус з паломницькою групою зупинився на вечерю. Після вечері ми повернулись до автобуса, водій зайшов через свої двері і натиснув кнопку відкриття пасажирських дверей, – йдеться в дописі. – Так сталось, що я стояв перший, прямо перед дверима і перший увійшов всередину. Коли я заходив, з автобуса вибіг якийсь чоловік, несильно мене штовхнувши (так як будь-яка людина проштовхується до виходу в громадському транспорті). Я в перший момент подумав, що це водій зайшов в салон, а потім хотів вийти через пасажирські двері, і безперешкодно його випустив. Десь через секунду до мене дійшло, що це не водій. А потім я побачив, що сумки членів нашої групи, в тому числі мій наплічник, відкриті і речі розкидані по салону. Звичайно, наздогнати цього чоловіка було нереально, він швидко зник у провулку. Люди зайшли і почали перевіряти що зникло. У інших паломників не зникло нічого, хоча в сумках явно рились. Навіть барсетку водіїв з документами та грошима, яка лежала на видному місці, не взяли. Зник лише мій хрест з комплекту від панагії, який лежав у футлярі в наплічнику. Відразу була викликана поліція, приїхало два мотопатрулі, спитали опис чоловіка і взяли номер телефону нашого гіда, сказавши, що якщо знайдуть цього чоловіка, то відразу повідомлять. Далі поліція по рації передала орієнтування і поїхала. Ми теж поїхали в готель. При цьому я був абсолютно спокійний, все віддав на волю Божу.
Десь за півгодини, ми навіть не встигли доїхати до готелю, нам скидають фото затриманого чоловіка і питають, чи це наш зловмисник. Так як його бачила добра половина групи, то всі підтвердили, що це справді той чоловік, який вибіг з автобуса. Тоді поліцейські попросили мене приїхати в відділок на впізнання.
Коли я приїхав, у мене взяли свідчення про те, що сталось, і показали речі затриманого. Хреста серед цих речей не було, але був пристрій для зчитування коду автомобільного ключа та кишеньковий ніж. Спочатку той чоловік казав, що нічого не брав, потім зізнався, що таки вкрав хрест, а далі сказав, що його викинув (хоча, напевно, він його сховав, щоб пізніше забрати). В місце, яке він вказав, де він ніби викинув хреста, виїхали патрульні і справді, знайшли там хрест. Вони привезли його у відділок, я підписав акт, що мені хрест повернули, поліцейські поцілували хрест, взяли благословення і дали записку з іменами, попросивши за них молитись. На цьому інцидент був вичерпаний.
Що це – Боже чудо чи професійна робота грецької поліції? Думаю і те, і інше. З Божою допомогою нічого поганого не сталось, просто неприємний випадок, який ніяк не вплинув на нашу поїздку”.

Джерело: ПЕРШИЙ онлайн
Рубрика:
Мітки:

Новини
28 Квітня
27 Квітня
Що ви очікуєте у 2024 році в Україні?